Farlig hobby

Jag gillar mitt jobb. Jag verkligen gillar mitt jobb. På riktigt.
Men min åsikt delas inte av min plånbok. För trots att jag har personalrabatt är inget gratis, ens för mig.
Det kommer så mycket nya saker så jag blir helt tokig. Men vad ska jag göra, jag gillar ju kläder. Det är min hobby. Och jag jobbar faktiskt i en klädaffär så jag måste ju uppdatera ;)
Jag ska verkligen försöka att inte hitta något nytt innan vi ska till Sthlm. 20e. Det sa jag förra veckan också, det har väl gått sådär ärligt talat.
Fast! Jag har sett en nyårskjol, som var 100 % nyår.  Jag lurar på't.

Imorgon ska jag åka in till en Naturkunskapslektion tidigt, hem igen, träna&äta och sen jobb.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Elin

Vi får se till att träffas en dag, snart!! Du kan inte på lördag eller? :)

2009-11-04 @ 23:17:33
URL: http://borgstromelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0