Återkomsten

..är en väldigt bra film med Van Veteeren men annars syftade jag på min egen återkomst.
Jag borde väl berättade något om Kreta men jag väntar nog med det tills jag lägger upp bilderna, om jag lägger upp några.
Snart är det att börja igen, för det är Frankrikedags på måndag =) Men först väntar jobb med barntimmar, ungdomscafé och konfirmander och en tur till Liseberg ska hinnas med i morgon också! Vi hoppas på bra väder!

Igår var jag för övrigt ute och cyklade och efter att ha missbedömt avstånden en aning slutade min färd på cirka 3 mil, vad jag tycker är konstigt är dock att jag idag har ont i huvud, axlar, rygg och armar. Men jag har inte minsta tillstymmelse till värk i benen, mysko!
Men jag ska strax bege mig till gymmet en sväng och sen hämta lilleplutten som praoar idag. Jag blev lite nostalgisk och tänkte på när jag praoade en dag i 6an, på Landvetter. Det var väldigt kul! Nästan ett jobb jag kan tänka mig.

Nu ska jag vika tvätt och dricka kaffe.
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0