Vinter, vår, vinter, vår. ?

Nu tycker jag inte att det ska komma mer snö. Punkt. Jag vill ha vår. Jag längtar till värmen, till Kreta :) Det ska bli härligt. Och dessutom ser det faktiskt ut som om det blir Frankrike för mig iallafall, mycket trevligt.
Bara ett par veckor kvar av kursen, och en inlämning. Sen kanske man kan hitta på något spontant?

Fast innan dess ska anmälan till höstens högskolor göras. Förskolelärarutbildningen i Borås/Juridisk översikt eller Kriminologi i Sthlm. Jag kan inte riktigt bestämma mig. Jag har inte lust med sthlm redan nu tror jag. Jag är lite sugen på att bli inredare av något slag också. Hmm, det tåls att tänka på.

Beck har räddat min dag idag.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jaså? Får du åka med till Frankrike? :O

2009-03-27 @ 16:58:50
URL: http://borgstromelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0