shoppingfingrar

Ibland gör sig mina shoppingfingrar mer väsen av sig än annars. Just nu är ett sådant ibland.
Jag funderar på om man kanske skulle ta en dag på Allums köpcentrum i Partille, jag har ju ändå inte så värst mycket för mig. Och nya kläder kan alltid behövas, även om det finns vissa som gapar för motsatsen :)

Den här tyckte jag var söt, kanske mest för att den var billig ; ) fast jag vill ha den i svart.


Eftersom jag är en randig typ är detta en obligatorisk klänning, också billig :D



Man får heller inte glömma bort att jag ska åka till Kreta, därav denna strandklänning.



Jag är dessutom lite sugen på en jumpsuit, mest för sakens skull och för att min mamma hade många. Men jag har inte hittat någon bra bild än, kanske återkommer med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0