Mästarnas mästare och Värsta bilföraren,

Rätt bra kontrast va?
Mästarnas mästare blev, med all rätt, Per Elofsson. (Lite sen rapport, haha). Jag tycker iofs kanske att Malin Moström skulle vunnit, men var helt övertygad om att Per Elofsson skulle ta hem det, redan efter första programmet. Mycket bra serie var det iaf. Hoppas det kommer åter.
Ikväll är det dags för ett nytt proram av Sveriges värsta bilförare. Jag tycker det är grymt skojigt. I synnerhet, Marcus och Robert. Härlig skaradialekt :) De är mina favoriter!
http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.861956, här är ett klipp där de ska byta däck. Lycka till!

Idag var jag helt slut i mina vader när jag vaknade, efter gårdagens springrunda. Trots det var jag duktig och tog mig till gymmet. OCH besiktade paps bil, snäll dotter han har måste jag säga.:) Att bilen gick igenom utan en bemärkning vet jag inte om det beror på min charm eller på bilens kapacitet. Det lutar väl dock åt det sistnämda, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0