Listan är ett tidsfördriv.

Namn: Madeleine Sjöberg
Smeknamn: Madde, Maddis :)
Piercingar: Inga alls.
Tatueringar: Inte det heller.
Längd: 166 cm
Skostorlek: 39
hårfärg: Jag vet inte vad man riktiga är, men nu är den brun.
Är du kär i någon: Min älskling! <3
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nja, inte direkt...
Tänker du självmord: Nej.
Tycker andra att du är attraktiv: Det skulle jag inte tro.
Dricker du: Dricka bör man, annars dör man ; )
Använder du droger: "Love is my drug, is my heroine."
Röker du: Nej.
Vilket shampoo använder du: Lanza.
Vilken parfym använder du: Puma.
Vad är du rädd för: Fötter, spindlar och döden just nu.
Gillar du att tvätta: Nej, men det luktar gott efter så jag gör det gärna.


Din första:

Operation
: Hälsenan.
Första piercingen: Jag har ju ingen.
Första priset: Hmm, det kommer jag inte ihåg.
Första sporten du började med: Fotboll
Första husdjuret: Hamstrarna vi hade nyss, fast jag ville ha ett par vandrande pinnar när jag var mindre.
Första semestern: Cypern.
Första konserten: Backstreet boys i Gbg när jag var 9. Då var jag lycklig!

Just nu:

Äter du: Nej, inte just nu.
Dricker du: Nej, inte det heller.
Ska du: Sova. orn

Lyssnar du : Bad Cash Quartet - Big day coming

Väntar du : Att frans skivor ska bli klara
Tittar du : Datorn
Har du dig: Mjukis!!



Din framtid:

Barn: Jatack.
Giftemål: Det också.
Karriär: Jag vill bli rik, krimnisse, egen företagare, dagisfröken, ambulansvårdare, inredare.. ska jag fortsätta?

Har du någonsin:

Kysst en främling: Nej
Tappat bort glasögon/linser: Nja, det är tur att man är en mamma som är optiker iallafall.
Brutit ett ben: Brutit och brutit.
Rymt hemifrån: Haha, nej.

Röntgats
: Ja
Gråtit
när någon dött: Ja.



Tror du på:

Gud: Lagom.
Mirakel: Ja.
Aliens: Jag vill inte kalla det aliens.
Magi: Ja.
Himlen: Den finns. Små rosa moln :)
Tomten: Tomten finns visst!
Änglar: Det finns massa fina änglar.

Senaste
:


Film du hyrde: Hyr inte film.
Film du köpte: Behind the mask, Gacy
Låten du lyssnade : Magnus Uggla - Vittring

Låten du hade hjärnan: ´Kommer inte ihåg.

Låten du laddade ner: ELetric light orchestra - It's a living thing
Personen du ringde: Älskling.
Tv program du tittade : Familjen annorlunda.
Personen du tänkte : Älskling <3


För eller emot:

Långdistansförhållanden: Med kärlek klarar man allt.
Utnyttja någon: Vad tror du?
Självmord: Det är inte min grej att tycka något om.
Att använda droger: Emot.
Köra onykter: Dum fråga! Det finns ju bara ett svar!
Förhållanden: Mycket för :)


Favorit:

Mat
: Fisk fisk fisk!
Låt: kan inte välja!
Sak att göra: Det beror på vilket humör jag är på. Jag tycker om att vara med min kärlek.
Dryck: Vatten.
Bil: Min ford såklart. Fast mammas turbo är rätt skön också.

Har du nånsin:


Ljugit för någon: Ja.
Varit i slagsmål: Bara med min bror :p
Blivit arresterad: Nej.

Antal:

Gånger du varit kär
: Jag är kär nu, det räcker : D Det är vad jag kallar kär.
Gånger ditt hjärta brustit: Det har det nog inte gjort.. jo, fast det läkte ganska fort :)
Hjärtan brustit på grund av dej: Nej, det tror jag inte att det finns.
Personer från grundskolan du har kontakt med: Några stycken, en del.
Ärr du har på kroppen: Ingen aning. Jag räknar väl dem inte!

Senaste:

Tidning du läste: BT.
Personen du fick mail av: Jörgen?
Personen du fick brev av: Deklarationen, haha.
Personen du fick sms av: <3
Saken du köpte: Presenter.


Övrigt
:

Vad har du gjort idag: Varit på föreläsning och pussat min skatt!
Var det kul: Ja, mycket. Speciellt det sistnämnda.
Hur tidigt stiger du upp: Alldeles för sent. Runt halv tio.
Gillar du att slåss: Nej.
Vad ska du göra ikväll: kvällen är över.
Är du seriös: Ibland. Ibland inte
Var har du ont: Jag har inte ont. Jo, i huvudet. "Då kan det inte kännas så mkt", som paps hade sagt :P
Använder du hårspray: Nej, det skulle jag inte kalla det.
Kan du stå på händer: Jag är ingen gymnast heller.


Favorit:

Håkan Hellström eller The Ark
: Håkan!
Salt eller socker: Salt.
Gillar du ketchup:Nej.
Är du glad nu: Nej, jag är trött.
Var du glad igår: Nej, jag var sjuk :p
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Hmm, inte vad jag vet.
Stockholm är: en för stor stad för mig.
Kan du sjunga: Det låter jag vara osagt.
Mer värt än guld: Min kärlek.
Spaghetti eller makaroner: Makaroner.
Ett land jag helst vill besöka: Alla :)
Påsar: Påsar?
Ska bli skoj: När valet till högskolan är gjort.
Ska inte bli skoj: Att välja till högskolan :|
Sparar till: Allt jag kan tänkas behöva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0