kriminalkanalen.se

Jag fördriver en del av tiden på tv4's nya sajt, kriminalkanalen.se. Väldigt bra idé, om jag får säga det själv!

Idag är det vår. Undra om den är här för att stanna denna gång?
Det var ganska blåsigt ute iaf, det tycker jag inte om. Vilken träningsform blir det idag? En långpromenad eller ett pass på gymmet.... jag har inte bestämt det än.
Hur som helst ska jag läsa andra boken i Milleniumtrilogin, Flickan som lekte med elden, mestadels av dagen.

För övrigt är det snart dags att söka till höstens termin. Vad, vart och hur? Det tåls att tänka på.


Kommentarer
Postat av: Elin

Men du, om du ändå håller på att tänka på hösten, då kan du väl komma på vad jag ska söka med? :O

2009-03-17 @ 18:37:04
URL: http://borgstromelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0