Gyllene tider

Förra helgen hade jag och Cissi myskväll och tittade på Så ska det låta. Det var en himla sommarkänsla i Borås den kvällen och vi blev så sugna på att åka och bada, vilket vi inte gjorde, tyvärr!
Hur som helst har denna känsla suttit i ett tag hos mig och jag vill ha sommar!
Och att värmen börjar komma innebär inte bara att vi vrider fram klockan, utan det är även tiden då alla skivor med Gylllene Tider och Per Gessle ska dammas av och plockas fram. I år har jag tänkt att slå på stort, jag tänkte nämligen beställa lite nya skivor att fylla min Per Gesslesamling med. Och snart är det dags. =) Hurra! När sommaren är här, är Gessle här.
En fråga återstår dock i mitt huvud;
Madde
, med vilken konsert ska vi nu förgylla sommaren?

25årsjubileet, konsert sågs i Jkpg. Jag är ledsen att jag inte var ung när Gyllene Tider var som störst.
Juni, Juli, Augusti


Chrissie, hur mår du?


Det hjärta som brinner



Min tjej och jag


Leva livet


Ljudet av ett annat hjärta



Födelsedag


Sommartider


När alla vännerna gått hem -( Helene Josefsson är grym!), I gbg 2007!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0