ändpunkten är här.

Jag har tillbringat de senaste två dagarna med besök hos mormor. Det är alltid trevligt att ge henne lite sällskap. Då blir hon glad. Tiden har använts till handlande, korsordslösande och så klart, massor av läsande =)

Mer än så har inte hänt, haha. Jo, ett par gympass också men de är rutin numera, som tur är!
Nu ska jag läsa slutet på Män som hatar kvinnor, sen ska jag se den på bio så fort jag har möjlighet.
Imorn är det Occapella. Skoj, fast jag är inte så pigg på att börja redan klockan nio med att sjunga "ljuva" toner.

Kommentarer
Postat av: Elin

Lycka till :)

Ni får besked om projektet imorgon btw, fick reda på vad som kommer sägas innan^^

2009-03-13 @ 23:05:28
URL: http://borgstromelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0