Jag hade tänkt..

ut massa saker jag skulle skriva, nu känner jag helt plötsligt mig omotiverad till att skriva om någonting överhvudtaget.
Jag hade en träff med Lisa igår, det var mycket trevligt och mysigt.. och längesen!
Bilder säger ju som bekant mer än 1000 ord så jag föredrar dessa ikväll:


Såna här fina rosor får man av sin man när man varit gift i 25 år. Det är till att kosta på, sa jag till paps. :)
I samband med denna dag, var det även mors dag och då fick mamma en rosa laptop, haha!

Madde & Helge har iallafall hunnit med att vara ihop ett år. <3


Såhär mycket blommar det vid kyrkan


Och här kommer sommaren hemma hos mig.

Vår lille Frasse har blivit stor och tagit studenten. Av oss fick han en tavla, som Oscar målat. Mycket vackert!..om man ändå hade såna talanger.

Studenten har även alla esteter tagit och som en omtyckt lärare han är, fick Jörgen snällt följa med på lastbilen ;)

Lily Allens version av Britney Spears Womanizer

Kommentarer
Postat av: Helge

1 år hjärtat mitt! <3

2009-06-04 @ 11:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0