En ny upptäckt

Precis som jag brukar när jag fixar och trixar hade jag idag på P4, som för övrigt är en otroligt underskattad kanal och det är en myt att den bara riktar sig till äldre, hade det inte varit för den hade jag inte funnit alla mina favoriter :)  hur som helst. Plöstligt kom det en sång som jag verkligen fastnade för. Bland det bästa jag hört på ett tag, kanske är det för att jag är så svag för svensk musik (undantag Eric Gadd, usch!)
Det är kanske så hette den, en duett med David Urwitz och Anna Maria Espinosa. Namn som jag inte hört talas om förut.
Jag satte mig vid youtube för att kika runt lite och det fångade mig, av någon anledning, som jag inte vet.

Här är Lycklig och Det är kanske så

Kommentarer
Postat av: therese

Jag träffade din pojk igår och kom att tänka på hur länge sen det var vi sågs. En picknick vid bryggan i veckan? :)

2009-06-29 @ 11:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0