5 nya skivor...

kom på posten igår. Det är något slags lugn som infinner sig i mig när jag får nya skivor. :) I alla fall var det Per Gessle x 2, Sugarplum Fairy, Rob Thomas och Sebastian. Vi hoppas att något kan passa min smak!

Jobbet på modegaraget börjar rulla på... rutinen har nästan redan kommit tillbaka, bara efter 2 dagar. Så därför behöver jag inte jobba förrän om två veckor.. då börjar det på riktigt.
Igår hade jag sånglektion med Monica. Det var hur kul som helst och efteråt glömde vi bort tiden och pratade i en och en halv timme om både det ena och andra. Mycket givande. Det är intressant att prata med äldre människor utanför familjen. De har så mycket livserfarenhet som jag inspireras av och de har så mycket att lära oss yngre. Så ta vara på alla råd =)

Min bror slutar 6:an ikväll. Således väntar ätradal för honom i höst. Läskigt vad tiden går!

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0