oj...

tiden går lite fortare än jag beräknat. Det var ett tag sen jag skriv, vilket beror på tidsbrist, ingen ork, fullspäckad kalender osv.
Men iallafall. Sen sist har jag hunnit shoppa loss i Skåne, jobbat konstant på modegaraget och dessutom tillbringat en mycket, mycket trevlig helg i Örebro med trumpetvänner, där det spelades frisbee, gick stadsvandringar och helgens höjdpunkt: Badat i Gustavsvik =) Gott!

Jag ska försöka uppdatera lite mer hädanefter, just nu är jag lite arg för att vår router inte fungerar men det löser väl sig någon gång.

Igår gjorde jag en väldigt god maträtt som jag kan delge läsaren:
Kyckling i en sås gjord på 1 purjolök, 2 dl creme fraiche, 1 buljontärning, ½ dl vin samt 50 gram ädelost. Hur gott som helst. Varmt rekommenderad!..
på tal om det.. funderar jag kanske på att lägga upp lite gida recept, jag har ju börjat bli en riktig kokerska, haha!

jobbet väntar om ett par timmar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0