intensivt

Jag är trött. Jag var trött. Jag har varit trött. Jag kommer att vara trött. Jag kommer att bli trött. Ni hajar grejen?
Det tär att jobba sex dagar i veckan, men det är roligt även om det bitvis är rätt segt när kontanterna inte rullar emellanåt. Snart är det helg iallafall. Men innan dess väntar en torsdagskväll, förhoppningsvis nya skor, en uppfixad gammal mobiltelefonen och diverse andra impulsköp, haha =)

Jag har drabbats av läsmani, jag läser och läser. just nu Camilla Läckbergs debutroman Isprinsessan

Har ni vägarna förbi Uschlehamn, kan nu ju alltid kika in en sväng på Modegaraget. Det är alltid kul med lite besök.

God natt!

Kommentarer
Postat av: therese

Jag kommer och säger hej idag :D Du jobbar till 6 va?

2009-07-23 @ 09:01:07
Postat av: ena

hej madde.



jag hann inte komma förbi idag, men jag kanske kan höra det någon annan dag i veckan? jag kan väl lämna boken där även fast du inte jobbar?

2009-07-25 @ 13:54:58
URL: http://eenaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0