hissnande längtan

Just nu sitter jag och tittar ut genom fönstret och blicken fastnar på det enormt stora körsbärsträd som pryder vår trädgård. Det är fullt med godsaker, på en alltför hög höjd. suck. Jag har iofs en bra idé, men ingen annan verkar vara så på. Vi målar om ladugården och har en lift till det, så jag tänkte att man kanske kan ta liften till körsbärsträdet och plocka!
Förhandling pågår =)

Ikväll ska jag sjunga på musikgudstjänst, trevligt hoppas vi. Imorgon börjar jag jobba heltid, då kan jag styra och ställa som jag vill. I like!

Det finns inget som går upp emot promenader med nya gåstavar. Det är riktigt så man flyger fram på asfalten. Mina morgonpromenader börjar bli rutin, jag skulle sakna att inte ta en runda för att på hemvägen hämta tidningen, laga en god omelett och avnjuta den tillsammans med kaffe och följetången Dubbel tystnad i BT. Det är sommar det! Iallafall så mycket sommar jag kan få, eftersom jag jobbar fram tills någon gång i augusti minst. Sen får vi se vart vinden blåser.

Två bra låtar att lyssna på i regnrusket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0