tillbaks till gamla tider...

i morse tog jag och helge bilen till uhamn, närmare bestämt till tingsholm. Det var en sån skön känsla att sitta med i orkestern, det var nästan som vanligt. Förutom alla es3 som inte var där och plus alla nya es1or, men det var väldigt roligt och jag tror det kommer vara mer lärorikt än förut, eftersom jag inte blir betygsatt, haha!

Efter orkesterrepet tog jag en fika med rebecca, tim och gustav. Det var också trevligt. Därefter tog jag mig upp till simhallen och tränade lite. Det är så himla härligt att ha kommit igång igen. Jag förstår inte hur min kropp har orkat utan träning så länge. Man känner sig så nyttig efteråt! :D

Nu måste jag sova, imorn börjar en ny kurs!

Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0