överraskning

Amanda ringer:
- Hej, kan jag komma upp en sväng, jag ska visa dig ngt. Du kommer skratta, pappa kör mig. Hej.
En kvart senare rullar det ner en bil hit, men ingen pappa syns till.
Kvinnan har skaffat sig körkort! Utan att jag hade den blekaste, jag blev aningen chokad. Men grattis!
Det blev en trevlig överraskning och lite prat. Dessutom fick hon tårta, måste ju fira!

Igår började Andra Avenyn. Det är skönt, intrigerna tätnar och jag fastnar, haha. Jag tycker om den serien iallafall. En himlans tur att jag inte var som förr, såpatittaren nr 1. Spänning, spänning.

Jag har hunnit med att prata med Lisa också, som ringde från Tysklandet. Det var också trevligt. Det är inte så ofta man hörs nu när det är lite längre än vanligt, så då är det extra roligt när man väl gör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0