nyårslöfte

Nu har jag bestämt mig. Mitt nyårslöfte ska vara att inte ha något nyårslöfte. Och därmed basta! :)
Åh, nu är jag så trött på skiten.. den där jäkla hemtentan är inte så rolig längre, men snart är det över. Tjoho!

Idag sjöng jag och cissi i Rångedala, det var skojigt även om det inte alltid går som man tänkt sig.. och så blev det faktiskt lite trumpetspelande också.

Jag är egentligen på lite diskussionshumör.. för jag är lite upprörd över saker...eller upprörd och upprörd.. jag har lite åsikter om saker iaf, haha. Men jag hinner dessvärre inte gå in på det för som sagt har jag en hemtenta att jobba med och den är inte liten. och inte klar.. så det kanske blir en annan gång istället.

För övrigt är jag lite sugen på att inhandla ngt från ginzas rean, vet dock inte vad. Då är det inte lätt.
När jag var liten..mindre.. lyssnade jag på massa bra rap, haha! Det var nog jag & kusin Josse som hade vår trend där, jag tror iofs att jag tog efter henne lite, visserligen tyckte jag det var bra.. men det var nog hon som började.
Därför mina vänner, tänker jag idag lägga upp några favoriter från förr, hoho! Lyssna och njut ;)

Fattaru - Första femman (vi som alltid trodde de sjöng om Timmele :p )


Feven - De tio budorden


Feven - Bränn BH'n


Lilleman - Vart tog pappa vägen?


Afroman -  Because I got high


Linkin Park - In the End (och vi kunde HELA texten! och den sitter nästan felfritt fortfarande.)


Eve & Gwen Stefani - Let me blow ya mind

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0