2009

Nu sitter jag och funderar kring vad som kommer vara annorlunda med år 2009 och kommer fram till följande:
  • Jag kommer fylla 20, vilket jag konstigt nog bävar för. Jag vill inte bli äldre. Jag har sån åldersnoja att det är pinsamt. Efter 20 går det bara utför.
  • Jag kommer inte ha något sommarlov, utan kallar mig då arbetslös eller liknande.
  • Jag måste göra massor med val. Viktiga val dessutom.
  • Om allt går som planerat ska det ske ett besök i Paris :)
  • Jag och Linn ska fotvandra, eller något sådant. Helst genom hela Sverige... eller alperna.
  • Jag kommer antagligen ha massa ångest över att inte veta vad jag ska göra, men det är jag rätt van vid, haha..
och nu är klockan 22.22, då önskar jag mig ngt. Så.
Undra hur man tänker om ett år?
Jag brukar använda mig av, "man ångrar inte det man gjorde, utan istället ångrar man det man inte gjorde." I år ska jag försöka att inte använda mig av det, varken så eller omvänt.
Å andra sidan.. det finns väl inte en chans att år 2009, kan slå 2008? Det skulle jag vilja se i så fall, haha!

Nyårsafton i Tranemo(!) var mycket trevlig. Vi spelade Buzz, Så det kan låta och Alias. Man borde spela spel oftare. Gudars så roligt det är! Jag fick massa bilder av suffe, som jag inte sett förut , som anna tagit. Då blev jag glad. För jag har ju som sagt inte många bra på mig sen studenten men nu fick jag det :D

Kommentarer
Postat av: therese

Du är så vacker min vän! :)

2009-01-05 @ 16:08:08
URL: http://theresecarlsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0