minusgrader, ishalka, sol och överraskning.

Nu har jag precis gjort en beställning från cdon, på årets bokrea. Två notböcker och en present till lillpysen blev det. :)
Veckan har varit ganska enformig. Musikalrep, musikalrep och musikalrep. Det är iofs väldigt skojigt, så jag ska inte klaga. Ikväll är det dags för premiär. Tänk att det är ett helt år sedan vi stod där. Suck, vad tiden går fort. Det fick jag ventilera med överraskningen jag fick igår, eller inte bara jag, men ja..

Och jag missar första programmet av Så ska det låta, tråkigt. Mycket tråkigt till och med, och det är inte enbart för att Brolle ska vara med :)
Jag upptäckte också, av en slump, vilket bra program Popcirkus är. Det ska jag nog börja följa, om jag hiner.

Nu ska jag ladda mp3n med lite fräsch musik, sen ska jag ut med stavarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0