handbromsparkering

Idag fick jag en lektion i handbromssladdar.. eller snarare, jag fick vara med om ett drag i handbromsen som skulle rotera 90 grader och genom det fixa en snygg parkering. Och tro det, eller ej, men parkeringen blev riktigt bra. Även om lille Frasse var tvungen att ta lite extra fart och göra om det en gång till.
Eftersom FrisseFrasse numera har körkort och jag inte åkt med honom fick han äran att köra min bil, som övrigt gick igenom besiktningen igår, när jag och han följde med Tim till piano Rydberg. Vi kom tillbaka helskinade, även om vi kanske fick hålla i oss lite hårdare någon gång ibland. När Frasse var i farten, fanns det inte så mycket vi kunde göra som passagerare.
Men...mycket ska man vara med om innan öronen faller av =)

VI hade vårt första rep med ensemblen idag, gick helt okej. Frågan är väl om det är helt okej, med tanke på att vi kanske bara fått typ hälften, haha. Jörgen är ju sig lik, som tur är. Det ska nog gå bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0