Alla hjärtans dag...

...är förbi och för första gången i mitt liv var det inte en "bojkotta-alla-hjärtans-dag"-dag, utan faktiskt en riktigt mysig dag =) Ja fick en jättestor och fin ros av älsklingen. Vi bakade drömrulltårta, som kanske inte blev världens bästa, men med tanke på att vi inte har gjort någon innan var den helt klart godkänd :) Vi gick en lång och skön promenad (som slutade med öroninflammation, haha) och avslutade kvällen med melodifestival och Beck. Toppendag med andra ord!

Idag gick jag upp alldeles för tidigt, tog bilen till Rångedala övade med cissi och jörgen och åkte sen till Gudstjänst i Äspered för att kvittra lite ;) Det var skoj och det är väldigt skojsigt att få träffa cissi lite oftare, dessutom under väldigt trevliga förhållanden.

Nu väntar intensivveckor, säger jag som gammal estetelev. Jag menar egentligen att det väntar massa orkesterrep varenda dag, men jag har aldrig varit med i musikalorkestern så det ska bli spännande.

Har precis börjat titta på denna, 3timmars, film. Verkar mycket bra! Å andra sidan tycker jag ju alla svenska deckare är bra, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0