Verklighetsflykt

Nu är vi åter tillbaka i vardagen från ett helt otroligt äventyr. Vilken tid vi har haft. Jesus så roligt! Skulle jag skriva om allt som hänt, alla interna grejer, alla tabbar, alla kommentarer, badbollar ;), turnébussäventyr osv.. skulle ni för det första sluta läsa efter de första 50 meningarna, och för det andra skulle det ta en hel evighet. Och det har jag inte riktigt tid med, jag passar mina kanderade mandlar på spisen, eller ork, Amanda har smittat mig med sin luciasjuka! :)
( De kanderade mandlarna glömde jag precis av och det kokade fast, men nu är det löst. :))

Jag tänkte att jag kanske lägger in lite bilder från hela luciabaletten, men inte nu för kameran är ngn helt annanstans. Den dagen vi lyckas få ihop alla bilder vi tagit och allt Christer filmat och tagit kort på, så är jag riktigt nöjd. Jag ska jobba på det ;)

Sången om Kjel, i förra inlägget,l var vårt "Lionsspex", tydligen brukar luciorna spexa på deras julbord men vi tänkte vi kunde vara lite snälla istället. Och vi lyckades va? Den kvällen var mycket rolig. Efter att jag satt mig vid ratten och vi kört hem Kjell tog jag, Malin och Marie en sväng med vår kära Luciabuss. Mycket skojigt! Haha.
Jag kanske berättar mer om jag kommer på ngt kul!

I eftermiddag väntar jobb, åh, jag är lite sjuk och hade bara velat vara hemma med filt, kaffe och Beck. Men det får bli en annan gång.

Tack luciavänner för skönsång och underbart umgänge :)
Malin: Du är för snygg och bra för att förstå det själv. Jag är så glad att du ska vara med i musikalen! Då får vi träffas ännu mer!
Emma: Du är badbollen själv men har ändå ibland bevisat att du är rätt smart;) Håll i stipendiepengarna! eller köp kläder ;)
Marie: Jag är gärna din pussgris hela livet, tackar för de nattliga samtalen och alla härliga skratt ;)
Amanda: Jag hittade min själsfrände, det är läskigt hur lika vi är. Jag vill äta frukost med dig alla dagar. Du är störtskön och jag beundrar dig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0