Julstress

Julstress, jisses, vilken vecka. Det är nog det enda jag kan säga.
Jobbet har varit rena julklappsinslagningsstugan. Nu har jag slagit in mer julklappar än jag gjort i hela mitt liv. Mitt hjärta har gått på högvarv. Mitt i detta heltidsjobb har jag faktiskt hunnit med att fixa julklappar, detta i Borås i söndags: Efter lite tur och svordomar fick även lilla jag en parkering. Jäkla söndagsåkare!
Lite fattigare, lite gladare och mycket tröttare kom jag hem.
Igår sjöng Occapella med Marie Arthurén på Stora Torget i Borås, det var mysigt :) och kallt. Och idag råkar jag, Elin och Cissi vara med i BT ;) För övrigt köpte jag en bingolott till uppesittarkvällen ikväll. haha, vuxenpoäng?!
Nu ska jag fortsätta min sista julklappsrusch, ta in mitt godis som står på balkongen och se slutet på bingolotto.

Åh, förresten. Jag fick julklapp av min chef. Hon är så gullig min lilla Marita. Ett armband från Pandora. Underbart fint! Bilder kommer från julstämningen ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh, jag vill också se oss i BT! Får skicka ett sms till min moster imorgon och be henne ta med sig tidningen, haha.

Jag har med spelat Bingolotto, tyckte också det var lite vuxenpoäng! Vann dessutom två Sverigelotter, tjoho^^

2009-12-23 @ 23:57:33
URL: http://borgstromelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0