Flickan som lekte med elden

Som av en slump tittade jag in på Elgigantens hemsida i förrgår och på startsidan är såklart Flickan som lekte med elden, för 77 kr. inkl. Frakt. Snacka om kap. Och nu har jag den i min hand :)
Idag har jag en förbannat jävla 4-timmars prov och jag är lite sur på mig själv, tur att jag inte är långsint. På jobbet fick vi massa fina skjortor idag, jag vill ha allihop!

Luciatjejerna funderar på att börja spara på chokladkartonger. ; )

Nu måste jag plugga lite, (ja, på en fredag) för imorgon är det full rulle hela dagen, jobb och lucia lucia och lucia.
Åh, förresten så ringde min kära kusin från Australien i onsdags. Så roligt, vi som inte pratat sen i februari. Om två månader kommer hon hem. Hurra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0