Soligt väder och ledig dag.

Efter ytterliggare en avklarad jobbvecka, tekväll hos Louise och en tripp till Gällstad måste jag säga att jag är rätt trött.
Därför ägnas denna dag till absout ingenting. Förutom massa läsning. Åh, så mycket bra böcker det finns.. Nu har jag iallafall läst ut Isprinsessan och börjar på Mari Jungstedts I denna ljuva sommartid. Kanske skulle man ta och sätta sig ner och skriva en deckarroman? haha! Det vore något.. man kan ju försöka om inte annat, kanske mest för sin egen skull.

Jag har försökt rensa ut min gaderob också, det går väl sådär. Har istället överlagt med mina päron om att flytta ut mitt sovrum till mittenrummet och ha det som garderob istället. En väldigt bra idé. Så slipper jag leta mig fördärvad och glömma bort alla saker som jag inte använder sådär jätteofta.

Veckan har också ägnats till ett antal Oskyldigt Dömd-avsnitt. Mikael Persbrandt i all ära, jag kan bara hoppas att det kommer fler säsonger. =)


Louise visade oss ett klipp, mycket roligt måste jag säga;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0