överkonsumtion

Jag gillar mitt jobb, det gör jag. Verkligen. Vad jag däremot inte gillar är att min hjärna skriker efter nya inköp konstant, varje dag. Min så kallade feta lön, blir inte så fet om jag fortsätter såhär. Snarare tvärtom.

Mina senaste garderobsförvärv råkar inte heller vara så billga som jag vill, vilket är en annan femma.


Detta kommer bli min nya favorit iallafall =)
Jag har norpat åt mig en jacka också, första tjing innan den ska ut i affären. Den har jag dock ingen bild på.

Imorgon ska jag luncha med Tessatossa. Det gillar jag =)

Kommentarer
Postat av: therese

Och det gillar Tessatossa med ;)

Vi ses på födelsedagen din, om inte förr!

Puss

2009-08-04 @ 16:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0