kräftkalas

Det är väldans synd att man bara äter kräftor en gång om året och knappt det. Före ikväll har jag inte ätit kräftor på säkert tre år, skämmigt nästan. Därför lassade jag upp en rejäl mängd ikväll när det var dags. Och det smakade bra, så bra! :)

Igår var det dags för sista torsgadskvällen, (Nåja, nästan iallafall.)
Och jag hittade några fynd, som vanligt. Och vilka bra fynd dessutom! Riktiag sköna saker, två byxor och en tröja.

Imorgon efter jobbet åker vi till Falkenberg för att se Virus i bataljonen, ska bli roligt =)
Ocn nu är jag uppe på tok för länge igen.
Jag måste ju orka med min stavgångspromenad innan jobbet. Sista delen i BTs följetång var idag, vad ska jag nu hitta på när jag äter min omelett undrar jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0