konstnärsdebut?

Jag var helt säker. Jag skulle göra min första tavla. Det skulle vara abstarkt konst och det skulle vara spännande. Den skulle vara värd massor med pengar.
Ack, så jag bedrog mig. Att jag ens satt upp det målet är lite skrattretande såhär i efterhand. Jag är ingen konstnär. Jag kommer inte bli någon konstnär. Men jag skulle vilja kunna göra mer än sträckgubbar :o. Idag åstadkom jag faktiskt ett träd, en trädkrona och något som skulle likna en gunga. Rätt nöjd blev jag. Rätt nöjd. Iallafall med trädkronan.
Jag ska nog se mig om efter en annan talang, fastän jag inte gett upp hoppet riktigt än.

Imorgon ska jag gå på min första historielektion på..hmm.. 4 år. Det ska bli spännande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0