Hey, I put some new shoes on and suddenly everything is right.

Textraden är från Paolo Nutinis underbara låt,


Det är precis så det känns. Ikväll har jag sprungiti mina nya skor som jag införskaffade på teamsportia-rean och efter cirkus en halvmil hade jag inte en tillstymmelse till blåsor på mina fötter, I like! Det har nämligen aldrig hänt förut, då jag inte ens kunnat springa en km utan smärta. Adidasspecial i all ära, men detta var något utan dess like. Jag bara flög fram och skulle kunna springa ända till Kina =)

Virus i Bataljonen var mycket underhållande, en av de bättre farserna på vallarna.
Jag sammanfattar:
Varför lutar män huvudet på sned när de tänker?
För att deras hjärnhalvor ska få kontakt.

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0