BECK - I stormens öga

Självklart var biobesöket på Beckpremiären igår bokat sedan länge. Inget går upp mot en Beck och Mikael Persbrandt. Kritikerna får säga vad de vill, jag tyckte den var underbart bra. En av de bättre.. eller kanske inte riktigt men en av de mest humoristiska iallafall. Tänk så fort en och en halv tmme kan gå. Hmm, jag har inte så mkt och säga om den, man ska döma själv :) Så... SE DEN!

Idag har jag varit på komvux..vad har jag gett mig in på? Haha, det blir nog bra till slut.
Nu ska jag strax till jobbet, igår fick vi 24 lådor. Det var roligt för mig. Dessvärre inte lika roligt för min plånbok. ; )

Kommentarer
Postat av: Anonym

Suck @ Beck

2009-08-30 @ 20:21:01
Postat av: Anonym

Suck @ Beck

2009-08-30 @ 20:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0