20

Jag sitter och funderar på hur jag ska sammanfatta detta utan att bli för långrandig och gå in på detaljer :) Vi gör ett försök.

Firander började iallafall i torsdags i Borås med cissi och massa trevliga tjejer, det blev mycket lyckat även om det blev lite för mycket av det goda, minst sagt. Men det är ju självförvållat, delvis åtminstone eftersom jag inte vet vad cissi blandade i mina drinkar, haha. Efter ett par timmars festande i Cissis lägenhet begav vi oss ner till stan, närmare bestämt Harrys, där klockan blev 00.00 och jag fyllde 20 :) Fick en väldigt fin drink, med tomtebloss(?) dagen/natten till ära.Vidare till Vimmel där ett par timmar avverkades innan vi sakta begav oss upp till lägenheten för lite sömn...efter många om och men :p Jag var helt inställd på att vakna upp som nykterist dagen därpå.

Fredagen var långsam och seg. Det blev inte riktigt som jag planerade till en början, fanns på tok för energi för det men som den husliga lillebror jag har och festfixande mamma löste det sig fint och jag hann piggna till lagom till de första gästerna ringde på dörren klockan 19 :) Det blev en väldans trevlig kväll med vänner, mat, singstar, buzz och nya bekantskaper. De flesta åkte väl runt tolv, halv ett, medan några festisar stannade ännu längre :)  Klockan blev nog närmare fyra innan jag och ida städat upp, hon åkt hem och jag kommit i säng.

Dagens firande innebar släkten, som bestod av minst lika många människor som gårdagens bravader, kanske några fler småbarn dock :) Maten bestod idag av en planka, beställd från Dalum. Helt underbart gott! :) Hur som helst är nog firandet över för i år.. om inget dyker upp imorgon vill säga.

Tyvärr har jag inte tagit ett enda kort, jag väntar på att införskaffa en ny kamera.

Sammanfattningsvis kanske man skulle kunna säga att det, trots att det är väldigt roligt att fira, tur att man bara fyller 20 en gång i livet.

Tack för uppvaktningen, nu bär det av mot livet.

Kommentarer
Postat av: adishimony

Men Madde, när drar vi ut då och gör staden osäker???

Dans ans stuf!

Hoppas att det inte var för mkt att städa dan efter!

P&K :D

2009-08-16 @ 17:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0