solglasögon, check.

Efter en heldag med Occapella och en urduktig röstcoach, Lars "Lisa" Andersson, tog jag med mig Helge ner till mammas jobb för att kika på nya solglasögon. Det är dags att uppdatera sig lite. Eftersom de hade solglasögoneftermiddag igår med massor mumsig frukt och annat gav det såklart ett lyckat resultat.

Det slutade faktiskt med två bågar, en vit Michael Kors och en svart Diesel. Jag hittade snygga Efva Attling också och en hel del andra färgglada, men då måste man ju matcha med kläderna varje gång så det blev lättast såhär :)
Bilder kanske kommer...

Åter till plugg.

Kommentarer
Postat av: therese

Vi måste göra något! Hitta på något. Busa lite, vara lite vilda, upptäcka nya saker, ge oss ut på äventyr. Jag är redo. Är du?

2009-04-27 @ 11:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0