Sista dagen i kalla Sverige...

höll jag på att säga och tji fick jag.
Dagen började med att ta med 14 5-åringar på picknick. Det gick mycket bra, även om både vi ledare och barnen höll på att få värmeslag! Därefter blev det en snabb tur, för att ha orkester, sånglektion (som gick bättre än någonsin förut! Hurra!), för tat sedan avsluta kvällen med en konsert med ungdomssymfonin. Det är full rulle! Jag gillar't!

Igår var jag och helge i Borås, hela dagen! Och när vi kom hem var jag ett besök hos mormor, 2 par byxor, 1 tröja, 1 tunika, 1 bikiniöverdel och cirka 700 kr fattigare. Jag är mer än nöjd! En ros till min skatt som så snällt följde sin flickvän genom all valvånda och shoppingångest! Det var trevligt!

Imorn ska jag upp tidigt, jag har nämligen tänkt att jag ska hinna åka och träna. Jag måste ju vara lite duktig, innan all onyttighet kommer. Så klart måste man hinna med att tagga lite också!
Men klockan 19.30 sitter jag i ett plan på väg till Chania, Kreta för att hoppas på lite värmare väder än här.

Hade fint!
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0