Redo

Jag ska nu tillägna ett inlägg till min kära vän tessatossa.
Självklart är jag redo för äventyr. Annat vore löjligt! Äventyr med Madde & Therese kan aldrig gå fel.
Vi måste busa, vara lite vilda, göra lite galna saker. Jag är på. Var hittar vi de mest galna upptåg?
Jag har en grej jag skulle vilja göra, sumobrottning, som denna bild visar:


Vi kanske kan ta motorcykelkörkort och ge oss ut på en tur? Eller vi kan vykla på Visingsö, äta polkagrisar i Gränna, bada i havet eller vad som helst.
Jag är på!
Fler förslag? Någon?

Kommentarer
Postat av: therese

Jag har faktiskt kört sån sumobrottning för massor med år sedan, sjukt kul (och jobbigt som jag minns det) men jag gör det gärna igen! Jag sitter förresten och kollar lite på ditt andra förslag, jag är riktigt taggad! Hur lång tid skulle det ta tror du? Sedan funderar jag ju fortfarande på norrland, skulle vara sjukt kul att ta en tågtur dit, what do you think?

2009-05-01 @ 13:35:17
URL: http://theresecarlsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0