kursslut

Slutet börjar närma sig på barn- och ungdomspsykologin, det medför tungt arbete. På måndag är det seminarie som ska handla om kroppsuppfattning, självbild, ideal osv, det ska bli intressant men förarbetet är dock inte lika intressant. Två feta texter på engelska samt ett bloggutdrag någonstans ifrån. Gudskelov är det på svenska : ) Nästa måndag är det inlämning av hemtentan, vilken jag inte börjat på än. Men det är ingen fara på taket, det är bara fem frågor så det ska nog gå bra.

Nu ska jag jobba lite på barntimmarna, Ungdomsgården osv. i Hökerum, och så har jag sånglektion och orkester nästa vecka så det blir aningen körigt. Varför sker alltid allting på samma gång? När man gått och vilat en hel vår, haha!

Idag träffades jag, therese, viktor och frasse. Det var trevligt. Vi satt på bryggan spelade pog. Kommer ni ihåg? Det var så längesen att jag knappt minns hur man gjorde. FInt väder och goda vänner. Bra kombo :)

Nu har jag installerat ett nytt virusprogram, ska springa och kika på kvällsöppet med Ekdahl nu, Annika Östberg ska diskuteras. 
förresten.. hade min älskling gjort mat till mig när jag kom hem. Det är min kille det =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0