kraftansträngning.

Idag har jag varit kreativ och fått massa saker gjort. :)
Min pärla till bil har blivit skinande ren och inte ett gruskorn finns kvar, och ännu mindre damm. Jag gillar't.
Dessutom har jag gjort min bror nöjd genom att leka "bollnudd" på studsmattan och spela jätteplockepinn.
Och just nu har jag precis kommit hem efter en tillfredställande cykeltur till härnakorset, hökeum och tillbaka.
Cykling gör gott, även om jag har en tendens att bli uttråkad, men än så länge är det roligt eftersom jag både cyklat idag och igår.

Imorn väntar shopping i Ullared. Jag ska köpa musik. Jag älskar att hitta massa fynd såhär på våren. Det gör det hela mycket roligare. =)

The Animals - Bring it on home to me.




Oj, så mkt bättre den är i denna version:

Kommentarer
Postat av: Elin

Åååh, nu fick jag minnen från Footloose!! Vill se igen!!

2009-04-13 @ 21:20:15
URL: http://borgstromelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0