en fullbokad lördag

Idag är det full rulle på stan =)
Är precis hemkommen från att ha sjungit på dubbeldop och ätit massor av god frukt ody.
Ikväll ska Helgis vara med på en gospelkonsert som jag ska kika på, och därefter bär det av till att fira Ida & Ida. Det ska bli roligt! Jag vet dock inte vad jag ska ha på mig. Suck! Det är så tröttsamt,... samma visa varje gång. Jag måste göra ngt åt mina kläder.
Nu ska jag slå in paket och göra färdigt mors tipspromenadfrågor.

Elfsborg - Hammarby
i premiären. Krossa!!!!

Bra låt förresten:
Chris Isaak - We let her down


Kommentarer
Postat av: therese

När ger vi oss ut på stan och shoppar upp mina sparpengar? ;)

2009-04-05 @ 22:18:14
Postat av: Elin

Jo, det kan nog stämma. Men visst känner man sig lurad när en person förändras totalt när den blir tillsammans med någon?

Och på något sätt så måste man ju vara samma person innerst inne, bara att man anpassar sig efter situationen. Men om man förändrar sig mot alla, eller hur man nu ska uttrycka det, då är det ju nånting som inte stämmer..

Så tycker jag ;)

2009-04-10 @ 11:59:50
URL: http://borgstromelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0