Deklaration inskickad.

Efter lite pysslandes med e-legitimation och annat är nu operation deklaration avklarad. Jag längtar tills midsommar ; )
Fast först längtar jag till nästa torsdag, Kreta är destinationen, närmare bestämt Stefan Village i Agia Marina.
Där det ser ut såhär;





Igår hade jag sånglektion. Åh, det var så roligt! Jag har saknat det! :) Det kändes liksom som förr. Barntimmarna gick bra, 5åringar är fortfarande söta. : )
Nu ska jag dricka kaffe, sen bär det av till simhallen för lite plaskande, därefter ett långt orkesterrep.
Tjipp!

Kommentarer
Postat av: therese

Vill du ta med min resväska? Den är ganska stor. Jag får plats i den. Och förresten, om du oroade dig för det; jag kan kliva ur och dra den själv så fort vi landat. Bra plan? :)

2009-04-23 @ 20:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0