sängdags.

Anledningen till att jag tillåter mig att vara uppe såhär sent är dels för att jag har massa texter att skriva ut, dels för att jag tänker ta sovmorgon och åka med en sen buss, 06.15, med risk för att komma tio minuter försent.
Men kan andra komma lite pö om pö, som Brigitta skulle sagt, så tycker jag att jag också kan få göra det.
Igår hade jag tänkt att lägga upp en låt vet jag, för att den passade så himla bra till precis allting för tillfället.
Kruxet är bara att jag inte kommer ihåg vilken låt det var. Hm, får nog börja bearbeta mig själv och min mp3 imorgonbitti.

Imorn får jag träffa min kärlek igen <3.
Jag är för övrigt ledig fram tills onsdag efter morgondagens föreläsning. Härligt!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0