Kursintroduktion

Jag har ingen aning om hur många elever vi egentligen är i kriminologin men jag anar att det är närmare 70 stycken. Det är lite skillnad mot Es3s storlek på 16 :) Men det är väldigt, väldigt skönt att det är så många, då är man anonym och behöver inte lära känna så många på samma sätt. Jag har nämligen ingen ork eller tid för att ha fler nära vänner. Jag vill ju kunna ta hand om de jag har.
Imorn är det första seminariet. Det ska bli spännande. Jag är i en grupp med fyra tjejer. Undra bara hur man ska komma överens om när, hur och var man ska träffas för att göra uppgifterna som ska vara gjorda. Men men.. det är ett senare problem.

Just nu är jag inte så sugen på att plugga, även om det verkar sjukt intressant och lärorikt. Det är bara så mycket att läsa. Det är jag inte tid med nu, jag är trött, haha. Men det kommer väl ordna sig, tror jag. Får se till att ordna det.
Men en sak är säker, jag kommer att vara ganska trött på att åka buss efter denna terminen. Det tar ju för fasen lika lång tid att pendla som lektionen är lång.

Nu ska jag sova. Tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0