vi går mot mörka tider...

Det har blivit en vana att somna på morgontåget när det fortfarande är mörkt ute och låta dagen gry tills man vaknar, precis lagom till att gå av i gbg. Idag blev jag lite förskräckt när jag, vid ankomst, upptäckte att det fortfaramde var lika mörkt som på tunnelstationen vid Liseberg. Det var läskigt för då insåg jag att det bara blir värre..
November, December... 05.55. Då skänker dagen oss inte ens lite uppiggnande ljus. Jag kommer vara som en zombie. Kaffet får vara det som räddar föreläsningarna! :)

Jag har lite beslutsångest också. Jag vet inte om jag ska söka något till nästa termin, och vad isf?!
Jag blir tokig, och jag har bara två dagar på mig!

Nu ska jag läsa om styckmörderskan som blev den fjärde kvinnan i Sverige att dömas till Livstidsfängesle och den första kvinnliga styckmördaren. Usch, vilken merit. Seminarie 6 väntar på onsdag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0