snö.

Årets första snö är här.. Om man nu ska kalla det snö.. Det är lite blötsnö iaf. Men den är väl borta lika fort som den kom hit.
Jag har upptäck ett radioprogram som gått i flera år, som jag inte vetat om och som verkar jättebra. P3dokumentär. Söndagar kl. 18.03. De tar upp massa olika fall och händelser och sånt. I söndags var det om Åmselemorden, tyvärr kunde jag inte lyssna men det finns på internet och på söndag tror jag det skulle handla om Malexandermorden.. eller om det var senare i höst.. jaja, strunt samma. Ni fattar poängen :)
För övrigt måste jag säga en annan sak.. kommer ni ihåg att jag funderade på att inte följa med på körresan i våras bara för att Leif GW Persson skulle komma till Borås och föreläsa? Vilken tur att jag följde med, för han kommer igen!!! Hoho, vad glad jag blev! Den 2 november föreläser han på högskolan i Borås. Jippiejeeey!

Ikväll ska det vara klassträff ända borta i Ambjörnarp. Tyvärr kommer bara max 14, eftersom två är i ett annat land. ( Vad är det för fel på Sverige?! :p) Men det ska bli skoj iallafall! Det var längesen nu.

(fortfarande slår det mig hur lyckad detta kort blev när vi faktiskt fick med varenda Es3a på kortet!)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Så trevligt att ni ska ha klassträff! Hopppas det blir lyckat. Jag och Linn har ju precis träffats, det var väldigt roligt.

Vi har inte lämnat Sverige för att det är nåt fel på det, utan för att uppleva och se nåt nytt. Man kan inte stanna upp och tro att man går på gymnasiet hela livet, hur underbar den tiden än var. Tänk på det, Madde... =P

pussåkram

2008-10-31 @ 14:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0