muffins

Jag och Helge har bakat massor i helgen. Vi har nämligen hur mycket äpplen som helst som måste göras åt vilket ha resulterat i x antal äppelpajer och dessutom massor med muffins. Väldigt gott blev det också! Nu råkar det iofs vara så att jag är ett riktigt kakmonster till pojkvän. Helt otroligt. Jag förstår inte riktigt hur man kan äta så mycket. Det är sött!
Bara så ni vet så kommer vi i framtiden att bjuda våra gäster på hembakat när de kommer på besök :)
Jag har dessvärre inget kort på våra verk, men ni får använda fantasin.

Tyvärr kommer jag inte ihåg detta barnprogramet som gick i början av 90-talet men eftersom det är så kult, måste jag ge er introt.
Joelbitar
/>

Kommentarer
Postat av: therese

Då ræknar jag kallt med hembakat på lørdag eftermiddag/kvæll :) Det ska bli så kul att se dig!

2008-10-21 @ 17:03:52
URL: http://theresecarlsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0