Ibland.

Ibland saknar jag klassen.
Just nu är ett sånt ibland.
Jag saknar Linns virring, och våra djupa samtal
Jag saknar Lisas ärlighet, alla våra skratt och "vi-kan-prata-om-allt-och-alla"samtal.
Jag saknar Fridas "klättra på väggarna"-prat.
Jag saknar Ellies hysteriska humör och överdrivna galenhet.
Jag saknar Sandras härliga skratt.
Jag saknar Johannes dåliga humor.
Jag saknar Suffes söthet och försiktighet.
Jag saknar Tinas tokighet, samboälsk och att vi kan prata om allt och säga precis vad vi tycker om varandra.
Jag saknar Andréas flitighet, kunnighet och vår vänskap.
Jag saknar Williams läskiga teaterface och tjat om ciggaretter.
Jag saknar Lindas prat om relationer och kärlek.
Jag saknar Viktors talanger, pratsstunder och all vår gemensamma förvirring.
Jag saknar Jennifers förseningar, leende och att bara vara.
Jag saknar Kristas softhet och hysteriska skrattanfall som aldrig vill ta slut.
Jag saknar Helges kärlek, min älskling har jag inte sett på hela veckan. Fast snart ses vi! :)
Es3 <3
Jag vill till Mefjärd nästa år igen!

Undra hur Lisa och Linn har det i höstblåsten, nere i Tyskland. Bra hoppas jag. Längtar tills vi ses igen!

Kommentarer
Postat av: Lisa, den ärliga

Hej du!

Idag hade jag oxå en sån sakna-klassen-stund. Jag tittade på bilder från studenten, Mefjärd och Jack the Ripper och blev helt lessen och vältrade mig en liten stund i hemlängtan, ES3-nostalgi och medlidande med mig själv.

Men såna stunder går över.

Hoppas din tenta gick bra! Jag kan inte tro att du pluggar på högskolan, det låter så himla vuxet... =)

pussåkram från Stuttgart

2008-10-12 @ 21:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0