I still believe..

Åh, jag lyssnar på låtar från musikalen Miss Saigon, det är minnen det. Krista och jag sjöng I still believe ihop, på en konsert. Det var mysigt!
Och I'd give my life for you.. underbar! alla sånglektioner med monica, jag saknar dom! Det var alltid något att se fram emot.. fredagar med monica.. en timmes sånglektion. Åh, jag vill ha dom tillbaka!

Nu har jag läst om mitt brottsfall jag ska skriva om. VIssa människor är helt sjuka. Han mördade sin sambo, sen 7 år tillbaka, med en kökskniv, när hon låg och sov och deras tvillingar och hans två barn sov i rummet bredvid. Han trodde hon var otrogen, vilket det visade sig att hon inte var. Tingsrätten gav domen livstids fängelse, han överklagade och fick 10 år istället.

Nu ska jag duscha. Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0