tidsfördriv.

10 favoriter:
Färg:
Marinblå
Mat: Pappas fisk.
Band: Stellastarr* kanske..
Film: Beck!
Bok: En riktig våldtäktsman
Sport: Spela: fotboll & badminton. Titta på: Handboll
Årstid: När det är vinter vill jag ha sommar, när det är sommar vill jag ha vinter.
Veckodag: Fredag!
Glassmak: Daimglass eller gammaldagsvanilj
Tid på dygnet: Om man satt klockan för tidigt och upptäcker att man kan sova ännu längre, det händer dock inte så ofta så vanligast är nog tidig kväll.


9 för tillfället:

Humör: trött.
Smak: vatten. (eller hur det nu smakar.)
Kläder: mjukisbyxor,mjukistshirt, mjukiströja och mjukistofflor. Mjukis helt enkelt :D
Bakgrund: Cerisevägg.
Nagellack: Nagellack är inte min grej :p
Tid: 23.17
Omgivning: Tomt och ensamt i mitt rum.
Irritationsobjekt: Klockan, som går alldeles för fort.
Tankar: Snart sova... saknar älskling...snart sova..saknar älskling..


8 första:
Bästa vän:
Hrm, kmr inte ihåg. Kusin Josse kanske?
Screen name: haha, Da_Diva89 & 5smile5. (Jag bjuder påt!)
Husdjur: Harry och Hjalmar.
Piercing: Har ingen än och kommer inte ha heller.
Förälskelse: Ingen aning.. Daniel eller david på lågstadiet kanske? :p
Musik: Arvingarna!
Bil: Min ford <3


7 senaste:

Cigarett: sommarens utgång med rebbe & bullgull. (ledsen ida.)
Dryck: vatten!
Biltur: Hem från kussen för två timmar sen.
Kyss: Helge såklart <3
Spelad låt: Ngn jullåt med Peter Jöback.
CD-skivan du köpte: Säg det. Pärlor med Brolle i ullared tror jag.
TV-program: allas vårt Efterlyst med käre Leif GW Persson (Borås nästa!)


6 har du någonsin:
Blivit kär i en kompis:
ja, förmodligen.
Brutit mot lagen: I guess..
Blivit arresterad: Haha, tyvärr inte. ( Det ingår i boken uppdraget att åka polisbil så.. some day. :p)
Badat naken: Man badar väl inte med kläder i ett badkar eller?
Varit med på TV: Japp, på nyhetsmorgon när de var i Hökerum en gång.
Kysst någon du inte känner: Nesch!


5 vem:
Pratade du med senast?
Helge <3
Saknar du nu? Helge <3
Gick du på bio med senast? Amanda, Rallybrudar!
Ringde du senast? Helge <3
Ska du träffa imorgon? Helge <3, massa barn och cissi.


4 saker:
Du gjorde kväll:
Var med Josse, tittade på efterlyst, pluggade och körde bil.
Du kan höra just nu: musik och datorljud.
Du inte kan leva utan: kärlek, vänner och musik.
Du gör när du har tråkigt: vankar, pluggar, deppar.

3 personer:

Du kan berätta allt för: Amanda.
Du tycker om: Helge <3, vänner.
Du inte gillar: Jag gillar alla! ; )

2 val:
Kaffe eller te:
Kaffe, kaffe och kaffe!
Vår eller höst: Höst, myspys.


1 önskan:
Önskningar har jag hört inte går i uppfyllelse om man avslöjar, och vidskeplig som jag är, tar jag det säkra före det osäkra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0