tröttheten, det återkommande temat.

Jag kan verkligen inte förstå hur man kan vara trött, konstant. Det finns inte tid till det och man blir inte direkt effektiv och kreativ. Denna vecka har jag sena lektioner.. 12.15 och 13.15, men det känns nästan lite jobbigt, för jag kommer vara tröttast i stan när jag kommer hem och inte orka plugga ngt. Hrm. Vi får väl se...

Make a difference var mycket bra förresten :) Dock ganska lång, men annars kanon. Trevligt att träffa folk från förr i tiden..förr i tiden.. herregud.. var är vi på väg..
Jag är lite rastlös för tillfället så jag laddar upp lite bra musik i höstmörkret och går sen för att sova.
Idag hittade jag förresten riktigt fräna påslakan jag vill ha, vars köp jag nu överväger...

Natti!

Melissa Horn & Lars Winnerbäck - Som jag hade dig förut. (En ny favorit åt Pluffsen kanske?)


Håkan Hellström - Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag älskar dig.


Sonja Aldén - Du får inte


Il Divo - Hallelujah (så jättebra!)


The Kooks - Ooh La

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0