Leo

Just det ja.. jag glömde att säga att vi såg en, onekligen, en skum film härom kvällen.
Leo hette den.

Visserligen var det fantastiskt duktiga skådespelare men det är en sån där film som slutar på det sätt man allra helst inte vill. Mycket ska till för att en film på ynka 75 minuter ska rymma allt som gör en bra film. Se den om den är gratis eller billig, annars kan ni ju låna den av mig! haha.
Texten på baksidan lyder...
Leo firar sin 30-årsdag. Omgiven av familj och vänner skålar han för framtiden.
Men när festen är slut och Leo och hans flickvän vandrar hemåt,
händer något som för alltid ska förändra deras liv.

VIsst har man svårt att motstå den efter att ha läst detta? Jag föll för det smarta tricket iaf.

Nej, nu ska jag dra av en ansiktsmask som skulle förgylla min nuna enligt förpackningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0