långledigt

Denna vecka är en ganska skön vecka. En föreläsning på fredag bara. Väldigt skönt! Det blir att läsa massor hemma istället. Visste ni att i Japan planterar de in avlyssnare i kackerlackors kroppar, för att genomföra en effektivare buggning? Det är läskigt vart vägen är på väg.

Idag ska jag faktiskt åka till min kära kusin Josse. Vi har äntligen tagit oss i kragen. Mycket trevligt =)
Annars händer här inte så mkt... Jag deppar lite då jag tittar ut genom fönstret och ser all slasksnö och tänker att det faktiskt är 1a advent på söndag..
Viktor frågade om jag hade lust att åka på konsert i Gbg igår... En halvtimme innan avfärd, haha. LIte impulsivt. Det hade säkerligen varit ett skojigt äventyr men det får bli en annan gång. :)

Nej, nu måste jag svara på lite instuderingsfrågor... kriminologi hit och krminiologi dit..
på tal om det..  vad har hänt Jimmy?
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3848111.ab

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, Viktor missade tåget så han var på Tingsholm istället xD

2008-11-26 @ 20:28:07
URL: http://borgstromelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0